D.U.K.

Bendra informacija

1. Kam galiu naudoti programėlę?
2. Kas yra artimiausia parduotuvė?
3. Kaip galiu pakeisti savo artimiausią parduotuvę?
4. Ar galiu ištrinti savo paskyrą, jeigu nebenoriu naudotis šia paslauga?
5. Ar galiu naudotis programėle neprisijungdama(s)?
6. Ar programėlė veikia be internetinio ryšio?

Privatumas

7. Kodėl programėlei reikalingi mano buvimo vietos nustatymo (angl. GPS) duomenys?
8. Kokią informaciją matys kiti naudotojai?
9. Kam skirta Rimi mobilioji programėlė?

Profilis

10. Kaip pakeisti savo profilio nuotrauką?
11. Kaip keisti savo profilio informaciją?

Pirkinių sąrašas

12. Kaip dalytis savo pirkinių sąrašu su kitais?
13. Ar, naudodamasis programėle, galiu užsisakyti prekes?
14. Kaip susidaryti pirkinių sąrašą?
15. Kaip pridėti prekes prie savo pirkinių sąrašo?

Receptai

16. Kuriuos receptus matysiu?
17. Kaip rasti ir pridėti receptus prie savo pirkinių sąrašo?

Produktai

18. Kodėl nematau tam tikrų produktų?
19. Kodėl programėlėje nepateikti alkoholiniai gėrimai?

Specialūs pasiūlymai

20. Ką reiškia specialūs pasiūlymai?
21. Kodėl prekės kaina programėlėje skiriasi nuo prekės kainos parduotuvėje?

Mano Rimi

22. Kaip susikurti Mano Rimi vartotojo paskyrą?
23. Ar Rimi programėle galima naudotis neturint Mano Rimi vartotojo paskyros?
24. Kaip prisijungti?
25. Ką daryti, pamiršus slaptažodį?
26. Kas yra Mano Rimi vartotojo paskyra ir kuo ji naudinga?
27. Ar kiti naudotojai mato mano profilį? Kokią informaciją jie mato?
28. Ar kiti naudotojai mato mano atliekamus/atliktus veiksmus?
29. Kaip prie Mano Rimi kortelės pridėti savo el. pašto adresą?
30. Kaip ištrinti savo Mano Rimi vartotojo paskyrą?

Atsiliepimai ir komentarai

31. Kur galiu palikti atsiliepimą?

Funkcijos, kurios bus netrukus įdiegtos

 

Bendra informacija

1. Kam galiu naudoti programėlę?

Programėlę galite naudoti, norėdami:

– pamatyti, kokie pasiūlymai ir nuolaidos taikomi bendrovės Rimi parduotuvėse;
– rasti ir peržiūrėti įvairius receptus;
– peržiūrėti Rimi parduotuvėse siūlomas prekes;
– sudaryti pirkinių sąrašą, kuriuo naudositės parduotuvėje;
– palikti savo atsiliepimą;
– nurodyti, kad patinka, spaudžiant „patinka“ ir „dalytis“ produktais ir receptais;
– peržiūrėti produktų sudėtį ir informaciją apie jų maistinę vertę.

2. Kas yra artimiausia parduotuvė?

Pasirinkę artimiausią parduotuvę, galėsite matyti, kokias prekes galite rasti pasirinktoje parduotuvėje ir kokios akcijos ar specialūs pasiūlymai tuo metu taikomi toje parduotuvėje. Savo artimiausią parduotuvę galite pakeisti, spausdami ant parduotuvės pavadinimo.

Nepasirinkus artimiausios parduotuvės, automatiškai nustatoma, kad tai – PC Šiaurės miestelis.

3. Kaip pakeisti savo artimiausią parduotuvę?

Savo artimiausią parduotuvę galite pakeisti, spausdami ant parduotuvės pavadinimo, kuriuos rasite:

– išmaniuosiuose įrenginiuose su „iOS“ operacine sistema – asortimento ir pirkinių sąrašo skiltyse;
– išmaniuosiuose įrenginiuose su „Android“ operacine sistema – paspaudus meniu piktogramą kairiajame viršutiniame ekrano kampe;
– internetinėje versijoje – viršutinėje meniu juostoje prie Rimi logotipo.

Jeigu suteikėte priėjimą prie jūsų buvimo vietos (angl. GPS), parduotuvės bus nurodytos nuo jums artimiausios.

4. Ar galiu ištrinti savo paskyrą, jeigu nebenoriu naudotis paslauga?

Jeigu nebenorite naudotis programėle, paprasčiausiai ištrinkite ją iš savo įrenginio. Jeigu norite ištrinti savo „Mano Rimi“ vartotojo paskyrą, prašome susisiekti su Rimi pagalbos centru, skambinant tel. 8 800 29 000.

5. Ar galiu naudotis programėle neprisijungdama(s)?

Taip, programėle naudotis galite net neprisijungdami, tačiau negalėsite naudotis visomis funkcijomis.

6. Ar programėlė veiks be internetinio ryšio?

Kad galėtumėte naudotis programėlės internetine versija, būtinas internetinis ryšys. Tačiau mobiliojoje programėlėje kai kuriuos veiksmus galima atlikti ir be jo. Vis dėlto, tokiu atveju daugelis funkcijų neveiks.

– Galėsite peržiūrėti savo sudarytą pirkinių sąrašą ir receptus, kuriuos žiūrėjote, ir tokiu būdu atsisiuntėte į savo telefoną anksčiau;
– Galėsite pamatyti pasirinktos artimiausios parduotuvės asortimentą pagal tas prekes, kurias jau žiūrėjote ir tokiu būdu atsisiuntėte į savo telefoną anksčiau;
– Galite keisti pasirinktą artimiausią parduotuvę, tačiau informacija bus atsiųsta tik po to, kai bus atkurtas internetinis ryšys;
– Kai tik atsiųsite savo profilio informaciją, ji bus matoma;
– Galėsite keisti/atnaujinti savo pirkinių sąrašą, tik pridėdami tuos produktus, kuriuos jau peržiūrėjote ir tokiu būdu atsisiuntėte į savo telefoną anksčiau. Tačiau pirkinių sąrašas nebus sinchronizuotas tol, kol nebus atkurtas interneto ryšys;
– Receptai, kuriuos peržiūrėjote, bus matomi. Receptų peržiūra neveikia, kai nėra interneto ryšio;
– Bet koks paieškos funkcionalumas neveiks, jei nėra interneto ryšio.

Privatumas

7. Kodėl programėlei reikalingi mano buvimo vietos nustatymo (angl. GPS) duomenys?

Programėlė naudoja jūsų vietos nustatymo duomenis, kad galėtų rasti arčiausiai prie jūsų esamos vietos esančias Rimi parduotuves.

8. Kokią informaciją matys kiti naudotojai?

Jūsų profilio nuotrauka, komentarai apie produktus ar parduotuves, produktai, kurie jums patiko bus matomi kitiems naudotojams, priklausomai nuo jūsų pasirinktų privatumo nustatymų. Kitiems naudotojams niekada nerodysime tokios jūsų asmeninės informacijos, kaip jūsų adresas ar telefono numeris.

9. Kam skirta Rimi mobilioji programėlė?

Rimi mobilioji programėlė skirta asmeniškai jums, siekiant palengvinti jūsų kasdienį apsipirkimą.

Profilis

10. Kaip pakeisti savo profilio nuotrauką?

Norėdami pakeisti savo profilio nuotrauką, eikite į savo profilio nustatymus, spauskite ant profilio nuotraukos. Jeigu naudojatės mobiliąja programėle, galite pasidaryti naują nuotrauką arba pasirinkti iš jūsų nuotraukų esančių telefono galerijoje.

11. Kaip pakeisti savo profilio informaciją?

Profilio informaciją rasite profilio skiltyje, kur galima keisti savo adresą, pašto kodą, šalį ir miestą. Prioritetų skiltyje galite nurodyti, kokių sudėtinių medžiagų produktuose nepageidaujate. Be to, profilio skiltyje galite nurodyti būdus, kaip Rimi galėtų palaikyti su jumis ryšį.

Pirkinių sąrašas

12. Kaip dalytis savo pirkinių sąrašu su kitais

Savo pirkinių sąrašu galite dalytis elektroniniu paštu ar trumposiomis žinutėmis, savo pirkinių krepšelyje nuėję į skiltį „meniu“ ir pasirinkę mygtuką „dalytis“.

13. Ar, naudodamasi(s) programėle, galiu užsisakyti prekes?

Programėlė leidžia planuoti savo pirkinius, peržiūrėti akcijas ir specialius pasiūlymus ir kokie produktai priskirti jūsų artimiausiai Rimi parduotuvei. Kol kas, prekių, naudojantis programėle, užsisakyti negalima.

14. Kaip susidaryti pirkinių sąrašą?

Pirkinių sąrašą sukursite paprasčiausiai pridėdami produktus, kuriuos norėtumėte įsigyti į pirkinių sąrašą. Kai jau būsite parduotuvėje, galėsite naudotis paruoštu pirkinių sąrašu ir braukiant iš kairės į dešinę, pažymėdami jau paimtas prekes.

15. Kaip įtraukti prekes į pirkinių sąrašą?

Prekes į savo pirkinių sąrašą galėsite įtraukti, ieškodami produkto ar produktų pagal pavadinimą ar kategoriją ir įtraukdami juos prie pirkinių sąrašo – tiesiog spauskite „įtraukti į sąrašą“. Prekes į pirkinių sąrašą taip pat galite pridėti, nuskenuodami produkto brūkšninį kodą, naudojantis programėlėje esančiu brūkšninio kodo skaitytuvu.

Receptai

16. Kuriuos receptus matysiu?

Pirmieji jums matomi receptai bus siūlomi pagal jūsų pirkinių sąraše esančias prekes ir jūsų nurodytus maisto produktų pageidavimus. Taip pat matysite receptus, kurie labiausiai patiko kitiems naudotojams. Receptai taip pat sudaromi, pasitelkiant Mano Rimi lojalumo programos kortelės informaciją. Galite keisti rodomus receptus, keisdami kategorijas ar ieškodami receptų pagal nustatytus maisto produktus ir spausdami piktogramą „ieškoti“.

Receptai pateikiami pagal 15 skirtingų kategorijų, tokių, kaip pusryčiai, užkandžiai, sriubos, pagrindiniai patiekalai (mėsos, daržovių, makaronų, troškinių, keptų patiekalų), žuvies patiekalai (jūros gėrybių, suši), salotos, desertai, kokteiliai ir gėrimai (nealkoholiniai), marinuoti produktai ir uogienės, ant grilio ruošiami patiekalai, kepiniai (duona, pyragėliai, sausainiai, pyragai, tortai), garnyrai ir padažai, vegetariški patiekalai, mėsos patiekalai (ėrienos, kiaulienos, jautienos, vištienos), makaronų patiekalai.

17. Kaip rasti ir pridėti receptus prie savo pirkinių sąrašo?

Receptų galite ieškoti prie receptų skilties. Receptai siūlomi pagal jūsų nurodytus pageidavimus. Spausdami žvaigždutės piktogramą, pridėsite receptą prie savo mėgstamų receptų, galite spauskite „įtraukti į sąrašą“ ir taip įtrauksite visus produktus į savo pirkinių sąrašą.

Produktai

18. Kodėl nematau kai kurių produktų?

Produktų, kuriuos matote, įvairovė priklauso nuo jūsų pasirinktos artimiausios parduotuvės. Tai taip pat priklauso nuo jūsų nurodytų pageidavimų.

19. Kodėl programėlėje nepateikti alkoholiniai gėrimai?

Šiuo metu alkoholio nerodome dėl techninių priežasčių.

Specialūs pasiūlymai

20. Ką reiškia specialūs pasiūlymai?

Tai pasiūlymai visiems parduotuvių Rimi pirkėjams. Savo mobilioje programėlėje rasite visą taikomų nuolaidų ir akcijų sąrašą. Skiltyje „Akcijos“ spauskite „Peržiūrėti visus“, o paprastoje internetinėje versijoje spauskite „Produktai“ ir kairėje esančiame meniu pasirinkite „Akcijos“.

21. Kodėl prekės kaina programėlėje skiriasi nuo kainos parduotuvėje?

Programėlėje nurodytos prekių kainos gali skirtis nuo parduotuvėje nurodytų kainų dėl techninių priežasčių. Tikroji taikoma kaina – parduotuvėje esanti kaina.

Mano Rimi

22. Kaip susikurti Mano Rimi vartotojo paskyrą?

Norėdami susikurti savo Mano Rimi vartotojo paskyrą, pirmiausia turite turėti Mano Rimi kortelę. Ją galite įsigyti vos už 1 eurą bet kurios Rimi parduotuvės kasoje. Mano Rimi vartotojo paskyrą susikursite, apsilankę tinklalapyje www.manorimi.lt arba perbraukę Rimi kortele parduotuvėje esančiuose Mano Rimi terminaluose ir užpildę reikiamą informaciją. Iškilus klausimams, susisiekite su Rimi klientų aptarnavimo skyriumi, paskambinę telefonu 8 800 29 000.

23. Ar Rimi programėlę galima naudoti, neturint Mano Rimi vartotojo paskyros?

Taip, programėle galima naudotis, neturint Mano Rimi vartotojo paskyros, tačiau tokiu atveju galima naudotis ne visomis funkcijomis. Naudojantis programėle anonimiškai, galima matyti pasiūlymus, informaciją apie parduotuvę ir jos prekių asortimentą, tačiau negalima atlikti tam tikrų veiksmų, pvz., įvertinti prekės ar siųsti atsiliepimo apie parduotuvę.

24. Kaip prisijungti?

Prisijungti galima, naudojantis elektroninio pašto adresu ir slaptažodžiu, kuris naudojamas Mano Rimi paskyroje.

25. Ką daryti, pamiršus slaptažodį?

Savo slaptažodį galite pakeisti tinklalapyje www.manorimi.lt, Mano Rimi mobilioje programėlėje arba susisiekę su Rimi klientų aptarnavimo skyriumi.

Spauskite nuorodą „Pamiršau slaptažodį“, įveskite savo elektroninio pašto adresą ir spauskite „Siųsti“. Į jūsų elektroninio pašto dėžutę bus nusiųsti nurodymai, kaip pakeisti savo slaptažodį.

26. Kas yra Mano Rimi vartotojo paskyra ir kuo ji naudinga?

Mano Rimi vartotojo paskyra leidžia naudotis specialiai jums taikomais pasiūlymais ir įvairiomis nuolaidomis, kurios taikomos tik Mano Rimi vartotojo paskyras turintiems asmenims.

27. Ar kiti naudotojai mato mano profilį? Kokią informaciją jie mato?

Kiti naudotojai matys jūsų vardą. Jokios kitos asmeninės informacijos jie nematys.

28. Ar kiti naudotojai mato mano atliekamus, atliktus veiksmus?

Programėlėje jūsų atliktų veiksmų nesimatys.

29. Kaip prie Mano Rimi kortelės pridėti savo el. pašto adresą?

Jeigu neprisimenate savo el. pašto adreso ar dar jo nepriregistravote prie savo paskyros, tai galite padaryti tinklalapyje www.manorimi.lt.

30. Kaip ištrinti Mano Rimi vartotojo paskyrą?

Norėdami ištrinti savo Mano Rimi vartotojo paskyrą, susisiekite su Rimi klientų aptarnavimo skyriumi, paskambinę telefonu 8 800 29 000.

Atsiliepimai ir komentarai

31.Kur galiu palikti atsiliepimą?

Norėdami palikti komentarą, užduoti klausimą, palikti atsiliepimą apie konkrečią parduotuvę:

išmaniuosiuose įrenginiuose su „iOS“ operacine sistema – eikite į skiltį „Produktai“ arba „Pirkinių sąrašas“, spauskite ant pasirinktos parduotuvės pavadinimo ir spustelėkite mygtuką „Palikti atsiliepimą“ esantį ekrano apačioje;
išmaniuosiuose įrenginiuose su „Android“ operacine sistema – atsidarykite kairėje atsirandantį meniu, artimiausios parduotuvės skiltyje spauskite „keisti parduotuvę“, pasirinkite parduotuvę, apie kurią norite palikti atsiliepimą, įrašykite atsiliepimą tam skirtoje skiltyje;
internetinėje versijoje – viršutinėje meniu juostoje šalia Rimi logotipo spausti rodyklę ir pasirinkti „atsiliepimas“ ir, pasirinkus norimą kategoriją, įrašyti atsiliepimą.

Funkcijos, kurios bus netrukus įdiegtos:

– Prieiga prie Mano Rimi kortelės informacijos, naudojantis programėle
– daugiau specialių pasiūlymų
– asmeniniai pasiūlymai
– alkoholinių gėrimų peržiūra
– asmenų grupių kūrimas.